GOCYCLE G3
Nová verzia jedinečného ultraľahkého elektrobicykle z horčíkovej zliatiny. NOVINKA 2019: Väčšia kapacita batérie. BONUS od ekolo.cz: Integrovaný stojan a osvetlenie v cene 6.490 Sk zadarmo.
- Tento skvost medzi elektrobicyklami sa pýši neuveriteľnou ľahkosťou, čistým dizajnom a najvyspelejšie elektronikou.
- Na Gocycle Vás nikto neprehliadne, pretože za týmto okolo sa jednoducho musí otočiť každý. Ideálne pre mestskú dopravu, pravidelné dochádzanie do zamestnania.
- Kolo zosobňuje maximálne funkčné a elegantný tvar rámu z horčíkovej zliatiny, ktorý má univerzálnu veľkosť pre všetky postavy. Disponuje úplne krytými prevody a reťazou, už nikdy sa od týchto častí nazašpiníte, už nikdy nubudete musieť reťaz nasadzovať. Torzná senzor zaistí okamžitý prenos energie z kľučiek do elektromotora. Elektronickú prehadzovačku ovládate stlačením mikrotlačítka, vie však aj opätovne prideľovať za Vás, úplne automaticky.
- Moderné elektrobicykel ako je Gocycle G3 umožňuje nastaviť jazdný režim pomocou aplikácie smartfónu (Android alebo iPhone) cez prozhranní Bluetooth verzie 4.0. Je možné nadefinovať si aj svoj vlastný režim asistencia v tzv "Custom" módu. Maximálna rýchlosť, silu příšlapu aj výkon motora tu môžete ľubovoľne kombinovať tak, aby čo najviac zodpovedali vášmu štýlu jazdy.
- Prehľadný a jednoduchý LED display integrovaný v riadidlách zobrazuje rýchlosť, prevod i ukazovateľ batérie a to veľmi podrobný, v 10-tich Skálová stupnici. Samostatne sa zobrazujú informácie o akivaci osvetlenie a RIADENIE.
- Dojazd za ideálnych podmienok je uvádzaný až 80 km, pri bežnom použití sa pohybuje okolo 50 km. Odľahčená konštrukcia váži bez príslušenstva iba 16,3 kg a to vrátane skrytej batérie.
- Kolo behom 3 minút zložíte a môžete ho prepravovať v originálnej taške. V ponuke je aj mnoho voliteľného príslušenstva ako sú blatníky, nosič, osvetlenie, praktický stojan, originálne zámok, sklápacie pedále a mnoho ďalšieho. Gocycle G3 je vo všetkých ohľadoch elektrobicykel úplne novej generácie.
- Listovací brožúra sa špecifikáciami elektrobicykle Gocycle G3 (Anglicky)
- Stiahnite si zadarmo aplikáciu Gocycle pre Android alebo Gocycle pre iPhone .
Vy sa pýtate a my odpovedáme:
Umožňuje G3 jazdu bez šlapania ako moped?
V podstate áno, však koleso musí uviesť do pohybu jazdec vlastnou silou do rýchlosti cca 10km / h, inými slovami nemožno na bicykel sadnúť, "stlačiť tlačidlo" a odísť. Aby sa koleso mohlo správať ako "moped", musí sa cez aplikáciu, ktorú sa koleso ovláda, vypnúť povinnosť šliapania. Na bicykli (po jeho uvedení do pohybu) potom skutočne netreba šliapať, jazdec musí iba držať stlačené tlačidlo akcelerácie na ľavej rukoväti (je to z bezpúečnostních dôvodov, aby sa pri prípadnom páde motor odpojil). Avšak vyššie popísaný režim prevádzky kolesa nie je v súlade s európskou legislatívou pre prevádzku bicyklov a nemal by sa používať na verejných komunikáciách. Takisto upozrňuji, že v tomto režime (keď jazdec nenapomáha jazde vlastným šliapaním a pohyb necháva úplne na motore kola) dochádza k podstatnému skráteniu dojazdu, ktorý môže byť napr. Len 10km, dokonca aj menej (záleží na hmotnosti jazdca, profilu terénu a pod.) .
Do akej rýchlosti toto EKOL pomáha?
Asistencia motora je vo všetkých 3 predprogramovaných režimoch (City / Eco / On Demand) obmedzená do rýchlosti 25km / h. Avšak v režime vlastného nastavenia (ktorý sa nastaví opäť pomocou aplikácie prostredníctvom inteligentného telefónu či tabletu) je možné zvýšiť asistovanú podporu až do 40km / h. Opätovne - toto nastavenie nie je v súlade s európskou legislatívou pre prevádzku bicyklov a nemalo by sa používať na verejných komunikáciách. Daňou za výpomoci do vyššiu rýchlosti je opäť výrazné skrátenie dojazdu.
Je výkon motora G3? Je dostatočne agresívne - športové?
Výkon motora je úplne dostatočný na prevádzku kolesá ako elektrobicykle, teda kolesá s asistenciou elektromotora. Je to stále koleso, nie je to moped ani motorka. Koleso nebolo navrhnuté na agresívnu jazdu, ale ako dopravný prostriedok najmä pre mestskú cyklistiku, dochádzanie do práce, voľnočasové aktivity a pod.
Aký je krútiaci moment motora?
Výrobca neudáva. Je dostatočný na účel k akému bolo koleso navrhnuté, teda mestská cyklistika a jazda po spevnenom povrchu. Toto EKOL (ani žiadne iné) nie je motorka.
Aká je cena so stojanom a blatníky?
Cena Gocylce G3 je 129.990 Sk, stojan stojí a svetla 6.490 Sk (v ekolo.cz ponúkaný ZADARMO), oba blatníky stojí 3.380 Sk (ceny sú vč. DPH).
Je možné zvýšiť podporu motora nad 25 km / h čipom?
Prečipovanie nie je možné. Pomoc možno zvýšiť až na 40km / h prostřednicrvím režime vlastného nastavenia vo Smartphone aplikácii.
Elektrobicykel Gocycle
Gocycle je na prvom mieste o dizajne - nič podobné na našich cestách skoro určite nestretnete. Či už ide o bielu variantu, ktorú sme testovali, alebo čiernu, vyzerá kolo ako vystrihnuté z nejakého scifi filmu - na dizajne si dal výrobca naozaj veľa záležať a verím, že veľa ľudí si Gocycle zaobstarajú len kvôli nemu.
Vedľa samotného rámu z magnéziovej zliatiny je výrazným dizajnovým prvkom veľa netradičné uchytenie obidvoch kolies, ktorá sa nasadzujú z boku. Ostatne pozornosť pripútajú aj samotná kolesá s širokými lúčmi, vyrobená z rovnakého materiálu ako samotný rám. Reťaz aj prehadzovačka sú úplne zakryté, batérie šikovne schovaná v ráme, takže čistotu dizajnu nič nenarušuje. Ostatne, dizajnu musela miestami ustúpiť aj ergonómia - najmä v prípade ovládacieho panela - ale o tom neskôr. Každopádne možno s kľudným svedomím povedať, že Gocycle je krásny. Dokonca veľmi krásny. S žiadnym okolo som si "neužíval" takú pozornosť okolia. A o žiadne kolo som sa tak nebál, pretože aj najväčší ignorant na ňom na prvý pohľad spozná, že nemohlo stať desať, dvadsať, ani tridsať tisíc.
Cena, vybavenie, dojazd
Po pravde - Gocycle stojí zhruba toľko čo jazdené Fabie - necelých 130 tisíc korún vrátane DPH je skutočne dosť. Na druhú stranu, vedľa absolútne exkluzívneho dizajnu za svoje peniaze dostanete aj slušnú nálož moderných technológií. Len námatkovo - elektronické radenie, trojstupňovou prevodovku v zadnej NABE, hydraulické brzdy, rám z pevného a pritom ľahkého horčíka, odpružená zadná vidlica (pokiaľ sa dá teda ešte hovoriť o vidlicu, keď sa koleso nasadzuje z boku). A aby som nezabudol - nie je veľa kôl, ktoré sa dajú ovládať cez mobilný telefón. Gocycle G2R je jedným z nich - z App Store, alebo Google Play si stiahnete príslušnú aplikáciu, ku kolesu sa pripojíte cez Bluetooth a už to svištia - ovládanie, nastavenie, štatistiky a tomu podobne. Ideálna záležitosť pre cyklisticky založené geek.
Aby som nezabudol - Gocycle G2R je jedným z mála u nás predávaných kolies, ktorá dokážu bez dodatočných úprav ísť na elektrický pohon aj viac ako u nás maximálne povolených 25 km / h. V niektorých jazdných módoch (a pochopiteľne na vlastné riziko) možno uháňať rýchlosťou až 32 km / h. Počítajte však s tým, že výdrž batérie potom radikálne klesne.
Gocycle - elektromotor
A propos - dojazd: Výrobcom udávaný dojazd je až 80 km. Popravde, keď som koleso veľa žmýkal a moc nešliapal, dokázal som plne nabitú batériu vyšťaviť už po tridsiatich kilometroch; je však pravda, že minimálne tretina trasy viedla do pomerne prudkého kopca. Verím, že pri nastavení menej intenzívne asistencie je udávaný dojazd reálny. Na čo si človek ľahko zvykne, je elektronické prediktívne radenie. Radí sa spínačom pod riadidlami a v móde predikcie dokáže kolo dokonca samo preraďovať, čo na mne (nie som cyklistickým geek) urobilo značný dojem. Netuším, ako ďaleko je tento systém spoľahlivý, ale počas nášho testu fungoval bez jediného zaváhania. Bicykel je dostatočne inteligentný na to, aby si nechalo zásobu energie pre radenie aj v prípade, keď je batéria úplne vybitá - nestane sa Vám teda, že by ste zostali visieť v polovici kopca s vybitou batériou a zaradeným najťažším prevodom (manuálne nejde radiť ani v núdzi ).
jazdné dojmy
Pocit z jazdy je zhruba taký, aký by ste u kolesá tohto druhu očakávali - teda jazda je pohodlná, posed pomerne vzpriamený a pri zapnutej asistenciu sa ide veľmi príjemne. Vo chvíli, keď asistenciu vypnete (alebo Vám dôjde batéria), narazíte na limit v podstate každého mestského elektrobicykle, ktorým je vzpriamená poloha jazdca, ktorá nie je úplne naklonená efektívna jazde na ľudský pohon. Navyše, napríklad v kopcovitom teréne nie sú tri rýchlosti práve výhra - aj keď aby sme nekrivdili - rozsah prevodov je vzhľadom k ich počtu slušný. Pneumatiky s nevýrazným vzorkou sú jasne stavané na rýchlu jazdu na spevnených povrchoch. Myslím, že na ťažšie terény môžete s G2R bez obáv zabudnúť - naozaj to nie je trekové kolo - čo ale, ako v recenziách často píšem, nie je vada, ale vlastnosť ...
Jazda na elektrinu, prípadne so zapnutou vyššou mierou asistencie, je naozaj zážitok - koleso umožňuje aj jazdu v režime "moped", teda čisto na elektrický pohon, kedy plyn pridávate spínačom pod riadidlami - vzhľadom k spomenutej maximálnej rýchlosti až 32 km / h si užijete veľa zábavy (na zaľudnených cyklotrasách odporúčam však opatrne - hydraulické brzdy sú naozaj ostré a prudké brzdenie z maximálnej rýchlosti môže ľahko skončiť nejakú nepríjemností). Kapitola sama pre seba je ovládací panel na riadidlách. Jeho svietiace diódy, ktoré indikujú stav batérie, rýchlosť a zaradenú rýchlosť, sú určite efektné a dobre zapadajú do premysleného dizajnu kola, ale v praktickom živote by zrejme väčšina užívateľov privítala obyčajný LCD display, ktorý majú aj elektrobicykle za štvrtinovú cenu. je pravda, že tento handicap je do určitej miery kompenzovaný možnosťou ovládania cez iPhone / Android aplikáciu, ale priznajme si, že tento spôsob, ktorý navyše vyžaduje manipuláciu s telefónom, nie je pre každého. Riadidlá fungujú aj ako indikátor stavu batérie, rýchlosti a radenie. Gocycle 2GR sa prezentuje ako skladací bicykel. Nepredstavujte si však klasickú skladačku, ktorú počas dvadsiatich sekúnd zložíte a nastúpite s ňou do električky. Bicykel možno skutočne pomerne rýchlo zložiť do prepravného vaku, však ide o funkcii slúžiace skôr k jeho preprave na dlhšie vzdialenosti - do auta, busu apod. Na každodenné využívanie treba v MHD to naozaj nie je.
záverečné zhrnutie
Gocycle ušiel od prvého modelu veľký kus cesty. Čo zostalo, je skvelý dizajn (a prémiová cena), zlepšenie ale môžeme vidieť takmer na každom kroku. Vynikajúci bicykel pre geek, milovníkov krásnych vecí a ľudí, ktorí majú radi pozornosť okolia. Hlavné vylepšenia sú LiIon batéria s vyššou kapacitou, Hydraulické kotúčové čoskoro namiesto pôvodných mechanických, Elektronické radenie miesto mechanického, svetla na riadidlách.
Kalkulačka dojazdu elektrobicykla
Dojazd elektrobicykla je približne
*Celkový dojazd je ovplyvnený: nastavením režimu podpory, technickým stavom elektrobicykla, vekom batérie, teplotou okolia, protivetrom a technikou jazdy
Gocycle G2 vs. G3: Aké sú rozdiely a vylepšenia?
Keď niečo funguje, netreba to meniť. Preto na novom Gocycle G3 nájdete rovnaké konštrukčné riešenie geometria rámu, uhly, rázvor, veľkosti kolies. Čo sa zmenilo, sú niektoré z dôležitých komponentov a technológií.
vzhľad
Ako vyzerá nový Gocycle G3 verzus verzia G2? Kolesá vyzerajú veľmi podobne, je k dispozícii nová metalická modrá farba s názvom Electric Blue. Táto farba vyzerá v reále úžasne a je to skvelý doplnok k aktuálnej palete Gocycle v čiernej, bielej farbe.
osvetlenie
Nový G3 má úplne integrované osvetlenie, zatiaľ čo G2 mala svetla pripojená len nitřními káble. To dáva kolu čistejší vzhľad a tiež umožňuje jednoduchšiu inštaláciu. Svetlá sú voliteľný doplnok na oboch Gocycle G2 a G3. Vyzerajú podobne, ale tam nie sú spätne kompatibilnímezi modely.
Svetlá pre denné svietenie
Nový Gocycle G3 má integrované LED svetlá pre denné svietenie. Tá sú úplne integrovaná do palubného modulu.
Okraje palubnej dosky G3 majú voči verzii Gocycle G2 uhladenejší vzhľad. Pridanej 4 modré LED diódy predstavujú predné nastavenie svetiel pre denné svietenie. Brzdové páky ponúkajú istejšie a rýchlejšie stlačenie.
kapacita batérie
Gocycle G2 má batériu 10.75Ah zatiaľ čo Gocycle G3 disponuje 17Ah batériu aj, ktorá sa vošla do rovnakého priestoru. Vďaka tomu má koleso dojazd o 25% väčšia, pri zachovaní hmotnosti kolesa. Vďaka novej BMS batéria ponúka G3 rýchlejšie nabíjanie oproti G2 a tiež prináša lisovaný konektor nabíjačky, takže pripojenie nabíjačky je pevnejšia a zabraní nechcenému vysunutie konektora nabíjačky.
Ergonómia a pohodlie
Držadla (gripy) sú na G2 štandardné okrúhle, zatiaľ čo G3 ponúka oválne rukoväte s ergonomickými úchyty pre väčšie pohodlie. Sedlo je na oboch modeloch G2 a G3 rovnako komfortné. Pedále na G3 boli rozšírené a bol pridaná extra priľnavosť a sú osadené novými kvalitnými ložiskami s tesnením.
hmotnosť
Hmotnosť je vždy dôležitá pre akékoľvek prenosné elektrické kolo. Gocycle sa podarilo udržať váhu naprieč oboma generáciami a model G3 pridá iba 300 gramov celkovej váhy! Tá činí 16,3 Kg.
Výrazne mimo hlavný prúd a zabehnuté konzervatívne konvencie stojí elektrobicykle GoCycle od britskej spoločnosti Karbon Kinetics Ltd. GoCycle je futuristický a vysoko funkčný elektrobicykel do mesta, ktorý naznačuje budúce trendy v odvetví. Všetky časti konštrukcie od rámu, cez kolesá, motor, akumulátor, po svetlá boli špeciálne navrhnuté pre elektrobicykel GoCycle tak, aby vykazovali maximálnu funkčnosť a spoľahlivosť pri zachovaní nízkej hmotnosti. Elektrobicykle GoCycle sú veľmi ľahké, vynikajú skvelými jazdnými vlastnosťami a navyše sú výnimočné svojim vzhľadom. Na elektrobicykle.sk máme k dispozícii všetky farebné modifikácie Gocycle.
[dojezd-100-[{"watth":"400", "amper":"17", "volt":"22"}]]
Parametre
Všeobecné
Hmotnosť vrátane batérie | 16,3 kg (bez příslušenství) |
Nosnosť | 100 kg - včetně oblečení a zavazadel |
Elektropohon
Stredový motor | Nie |
Odpruženie
Predná vidlica | Pevná jednoramenná, zadní Gocycle tlumič, zdvih 25 mm |
Komponenty
Plášte | Gocycle Performance 20"/1,75“, s reflexním pruhem |
Video
Otázky
Zadajte svoje kontaktné údaje a do poľa Správa vložte svoj dotaz s my sa vám čo najskôr ozveme.