Servis pre elektrobicykle

 

Robíme všetko pre to, aby ste boli so svojím elektrobicyklom spokojní. Niekedy to však nestačí a elektrobicykel môže mať nejaký problém. Čo by som mal urobiť?

Odporúčame vám, aby ste si pre istotu ponechali pôvodnú škatuľu a obalový materiál až do 1 roka po nákupe. Elektrobicykel by mal byť zaslaný prinajlepšom v pôvodnej krabici, v ktorej vám bol zaslaný, alebo v inom vhodnom transportnom obale a musí byť v stave odpovedajúcom elektrobicyklu v záručnej dobe (v prípade, ak sa jedná o záručný servis).

 



Čo sa stane, ak vám elektrobicykel nevyhovuje?

 
Svoj elektrobicykel môžete vrátiť do 14 dní od jeho prevzatia. Elektrobicykel musí byť zaslaný v pôvodnej krabici, v ktorej vám bol zaslaný, a musí byť v presne rovnakom stave, v akom ste ho dostali. (nie je použitý, poškriabaný, špinavý atď.). Keď sa uistíme, že je v perfektnom stave a že spolu s ním bolo vrátené aj všetko príslušenstvo, vrátime vám plnú cenu elektrobicykla, vo väčšine prípadov vrátane nákladov na dopravu. Je to v súlade so smernicou EÚ o právach spotrebiteľov.


 

Čo ak sa rozhodnete, že chcete iný model elektrobicykla?

 
Svoj elektrobicykel nám môžete poslať späť do 30 dní od jeho prevzatia. Elektrobicykel by mal byť prinajlepšiom zaslaný v pôvodnej krabici, alebo v inom vhodnom prepravnom obale, a musí byť v kondícii, v akej pre elektrobicykel nebude problém nájsť nového majiteľa (nie je viditeľne použitý, poškriabaný, špinavý atď.). Keď bicykel skontrolujeme a budeme si istí, že je v perfektnom stave, po vzájomnej dohode vám pošleme iný elektrobicykel. Cenu prvého elektrobicykla vám pripíšeme na účet pri kúpe druhého. Ak druhý elektrobicykel stojí menej ako prvý, rozdiel v cene vám vrátime. V prípade výmeny hradí náklady na dopravu kupujúci.
 



Motor, batéria, riadiaca jednotka nefunguje


Elektrobicykle.sk ponúka záručný servis zadarmo. Ak si myslíte, že váš elektrobicykel má nejakú výrobnú chybu, máte 2 možnosti: 

  • Pošlite bicykel priamo do nášho servisu najlacnejšou možnou dopravou, kde posúdime, či ide o záručnú opravu alebo nie. Ak rozhodneme, že ide o záručnú opravu, bicykel bezplatne opravíme a preplatíme aj náklady na dopravu. Ak rozhodneme, že nejde o záručnú opravu, bicykel opravíme na vaše vlastné náklady.

 

  • Dajte svoj elektrobicykel opraviť v niektorom z našich partnerských servisov alebo v inom servise a pošlite nám faktúru; ak ide o záručnú opravu, preplatíme vám náklady na opravu v plnej výške.
     


Nie som si istý, či ide o záručnú opravu.


Ak si nie ste istí, či ide o záručnú závadu alebo nie, kontaktujte nás e-mailom na adrese service@greatebike.eu. Zvyčajne odpovedáme okamžite, najneskôr však do 24 hodín.
 



Ako dlho trvá záruka?


Naše bicykle predávame s 2-ročnou zárukou. Naším cieľom je ponúknuť ten najlepší zážitok z jazdy na elektrobicykli, preto je v našom záujme, aby sme rýchlo vyriešili akékoľvek vaše problémy.
 


 

Podľa druhu poruchy vám zaistíme servis u najbližšieho partnera.

 

Vyplňte, prosím, servisný formulár: