Umožňuje Gocycle jazdu bez šlapania ako moped?
V podstate áno, však koleso musí uviesť do pohybu jazdec vlastnou silou do rýchlosti cca 10km / h, inými slovami nemožno na bicykel sadnúť, "stlačiť tlačidlo" a odísť. Aby sa koleso mohlo správať ako "moped", musí sa cez aplikáciu, ktorú sa koleso ovláda, vypnúť povinnosť šliapania. Na bicykli (po jeho uvedení do pohybu) potom skutočne netreba šliapať, jazdec musí iba držať stlačené tlačidlo akcelerácie na ľavej rukoväti (je to z bezpúečnostních dôvodov, aby sa pri prípadnom páde motor odpojil). Avšak vyššie popísaný režim prevádzky kolesa nie je v súlade s európskou legislatívou pre prevádzku bicyklov a nemal by sa používať na verejných komunikáciách. Takisto upozrňuji, že v tomto režime (keď jazdec nenapomáha jazde vlastným šliapaním a pohyb necháva úplne na motore kola) dochádza k podstatnému skráteniu dojazdu, ktorý môže byť napr. Len 10km, dokonca aj menej (záleží na hmotnosti jazdca, profilu terénu a pod.) .
Do akej rýchlosti toto EKOL pomáha?
Asistencia motora je vo všetkých 3 predprogramovaných režimoch (City / Eco / On Demand) obmedzená do rýchlosti 25km / h. Avšak v režime vlastného nastavenia (ktorý sa nastaví opäť pomocou aplikácie prostredníctvom inteligentného telefónu či tabletu) je možné zvýšiť asistovanú podporu až do 32 km / h. Daňou za výpomoci do vyššiu rýchlosti je skrátenie dojazdu.
Je výkon motora? Je dostatočne agresívne - športové?
Výkon motora je úplne dostatočný na prevádzku kolesá ako elektrobicykle, teda kolesá s asistenciou elektromotora. Je to stále koleso, nie je to moped ani motorka. Koleso nebolo navrhnuté na agresívnu jazdu, ale ako dopravný prostriedok najmä pre mestskú cyklistiku, dochádzanie do práce, voľnočasové aktivity a pod.
Aký je krútiaci moment motora?
Výrobca neudáva. Je dostatočný na účel k akému bolo koleso navrhnuté, teda mestská cyklistika a jazda po spevnenom povrchu. Toto EKOL (ani žiadne iné) nie je motorka.
Je možné zvýšiť podporu motora nad 25 km / h čipom?
Prečipovanie nie je možné. Pomoc možno zvýšiť až na 32km / h prostredníctvom režimu vlastného nastavenia vo Smartphone aplikácii.
V ponuke sú tri farebné varianty. Stojan dostanete v ekolo.cz gratis.
Výrazne mimo hlavný prúd a zabehnuté konzervatívne konvencie stojí elektrobicykle GoCycle od britskej spoločnosti Karbon Kinetics Ltd. GoCycle je futuristický a vysoko funkčný elektrobicykel do mesta, ktorý naznačuje budúce trendy v odvetví. Všetky časti konštrukcie od rámu, cez kolesá, motor, akumulátor, po svetlá boli špeciálne navrhnuté pre elektrobicykel GoCycle tak, aby vykazovali maximálnu funkčnosť a spoľahlivosť pri zachovaní nízkej hmotnosti. Elektrobicykle GoCycle sú veľmi ľahké, vynikajú skvelými jazdnými vlastnosťami a navyše sú výnimočné svojim vzhľadom. Na elektrobicykle.sk máme k dispozícii všetky farebné modifikácie Gocycle.
Typ pohonu | Gocycle v předním kole, jmenovitý výkon 250W, maximální 500W |
---|---|
Ovládanie | Možnost ovládání přes Smartphone - GocycleConnect® App via Bluetooth 4.0 |
Kapacita a typ batérie | 300Wh (13.7Ah/22V) Li-Ion skrytá v rámu kola, vyjmutelná |
Typ a materiál rámu | Ultralehká hořčíková slitina, zadní Gocycle tlumič, zdvih 25 mm |
Predná vidlica | Pevná jednoramenná, zadní Gocycle tlumič, zdvih 25 mm |
Počet prevodov | 1x3 |
Radenie a prehadzovačka | Cleandrive® Shimano Nexus 3-speed |
Typ a značka bŕzd | Hydraulické kotoučové přední i zadní |
Nosnosť | 115 kg (doporučeno 100kg) |
Sedlo a sedlovka | Velo Sport a 34.9 mm Aluminium |
Hmotnosť vrátane batérie | 17.8kg |
Zložené – rozmery (Š,H,V) | 390mm x 880mm x 615mm se sklápěcími pedály |
Špeciálna výbava | Stojánek v ceně |