Gocycle
250 watt
300 Wh
3 rychlosťou
20"
-
Exkluzívna edícia Gocycle G4i+ s odľahčenou karbónovou verziou kolies PitstopWheels®, ktoré sú svetovým rekordérom rýchlosti Gocycle. Halo G4i+ ponúka najvyšší výkon mestského e-bicykla a je k dispozícii v limitovanej edícii v červenej a lesklej čiernej farbe.
Modely Gocycle G4i+ sú vybavené aktualizovanými verziami špičkových technológií Gocycle zameraných na jazdca. Patrí medzi ne na mieru vyrobený kokpit jazdca inšpirovaný modelom F1, prediktívne elektronické radenie a patentované denné svetlo (DRL) inšpirované automobilmi, ktoré zvyšuje bezpečnosť jazdca tým, že ho lepšie vidno z väčšej vzdialenosti. Mnohé jedinečné nastavenia zamerané na jazdca možno teraz nastaviť prostredníctvom aplikácie GocycleConnect.
Gocycle G4i+ je poháňaný úplne novým elektromotorom G4drive™. G4drive™ poskytuje plynulú a tichú jazdu a zároveň vyšší krútiaci moment a schopnosť štartu pri nízkych rýchlostiach - to všetko v kompaktnom balení, ktoré je najlepšie vo svojej triede. Patentovaný pohon G4drive™ a prevodovka boli vyvíjané niekoľko rokov a prešli mnohými, mnohými testovacími kilometrami vo výskumnom a vývojovom stredisku spoločnosti Gocycle, aby sa zabezpečilo, že budú fungovať podľa vysokých štandardov spoľahlivosti modelu G4i+.
Úplne nová jednostranná predná vidlica z uhlíkových vlákien obsahuje plne integrovaný elektromotor G4drive™ a spája podvozok Gocycle G4i+ s cestou. Jej hladké a plynulé línie poskytujú čistú estetiku a zároveň pomáhajú znižovať namáhanie a celkovú hmotnosť. Bol skonštruovaný s väčšou vertikálnou poddajnosťou na zvýšenie pohodlia pri zachovaní smerovej tuhosti na isté zatáčanie.
Povestné jazdné vlastnosti motocykla Gocycle sa ďalej zlepšili zavedením nového ľahšieho a presnejšieho stredového rámu z uhlíkových vlákien, ktorý tvorí monokokový podvozok Gocycle G4i+. Poskytuje pevné jadro a má dôležitú úlohu spájať hydroformovaný hliníkový predný rám a horčíkový patentovaný pohon Gocycle Cleandrive. Tri rôzne komponenty, tri rôzne materiály, každý optimalizovaný pre tri rôzne úlohy.
Vďaka novým pneumatikám s dezénom inšpirovaným MotoGP, ktoré boli vyrobené na zákazku pre Gocycle, sa vám bude jazdiť skvele a hladko. Ľahké pneumatiky sú napustené silikónovou zmesou pre vynikajúcu priľnavosť a isté ovládanie. Jej širšia konštrukcia a väčší objem vzduchu sľubujú pohodlnú jazdu na mestskom povrchu.
Odnímateľná výkonná lítium-iónová batéria modelu Gocycle G4i+ je bez problémov integrovaná do hydroformovaného hliníkového rámu modelu G4i+. Poskytuje dojazd až 50 míľ (80 km) pre G4i+ (v závislosti od príkonu pedálov) s 3,5-hodinovým rýchlym nabíjaním, ktoré je teraz štandardom pre celý sortiment z novej 4A 36V nabíjačky Gocycle.
Intuitívny skladací mechanizmus umožňuje bicykel Gocycle G4i+ zložiť a uložiť do kompaktného balíka za 10 sekúnd. Po zložení sa dá voziť na kolieskach, vďaka čomu je neuveriteľne všestranný a ľahko sa s ním žije.
Bicykel G4i+ je vybavený diskrétnym integrovaným portom USB na riadidlách, ktorý umožňuje nabíjať telefón alebo iné malé zariadenia z batérie bicykla, keď sa nepoužíva.
Bicykel Gocycle G4i+ je tiež kompatibilný s aplikáciou GocycleConnect, ktorá poskytuje nekonečné množstvo prispôsobených jazdných režimov, ako aj zaujímavé zdravotné štatistiky, napríklad spálené kalórie, maximálny a priemerný výkon pri šliapaní. Pripojenie k aplikácii bolo vylepšené začlenením technológie Bluetooth Low Energy. Moderný elektrobicykel, akým je Gocycle, umožňuje nastaviť režim jazdy pomocou aplikácie v smartfóne (Android alebo iPhone) cez rozhranie Bluetooth verzie 4.0. Je tiež možné definovať si vlastný režim asistencie v takzvanom režime "Custom". Maximálna rýchlosť, sila plynu a výkon motora sa dajú kombinovať tak, aby vyhovovali vášmu štýlu jazdy.
Stiahnite si bezplatnú aplikáciu Gocycle pre Android alebo Gocycle pre iPhone.
Vy sa pýtate a my odpovedáme:
Umožňuje bicykel Gocycle jazdiť bez pedálovania ako moped?
V zásade áno, ale bicykel musí byť uvedený do pohybu vlastnou silou jazdca až do rýchlosti približne 10 km/h, inými slovami, nemôžete si na bicykel len sadnúť, "stlačiť tlačidlo" a odísť. Aby sa bicykel správal ako "moped", musí byť povinnosť šliapania vypnutá prostredníctvom aplikácie, ktorá ovláda bicykel. Potom už naozaj nie je potrebné šliapať do pedálov (keď je bicykel v pohybe), jazdec musí len držať stlačené tlačidlo akcelerácie na ľavom riadidle (je to z bezpečnostných dôvodov, aby sa v prípade pádu bicykla vypol motor). Uvedený spôsob prevádzky bicykla však nie je v súlade s európskou legislatívou pre prevádzku bicyklov a nemal by sa používať na verejných komunikáciách. Chcel by som tiež upozorniť, že v tomto režime (keď jazdec nepomáha jazde vlastným šliapaním a pohyb ponecháva výlučne na motor bicykla) sa výrazne znižuje dojazd, ktorý môže byť len 10 km alebo aj menej (v závislosti od hmotnosti jazdca, profilu terénu atď.).
Do akej rýchlosti tento eco pomáha?
Asistencia motora je obmedzená na rýchlosť 25 km/h vo všetkých 3 naprogramovaných režimoch (Mesto/Eco/On Demand). Vo vlastnom režime (ktorý sa opäť nastavuje prostredníctvom aplikácie cez smartfón alebo tablet) však možno asistenciu zvýšiť až na 32 km/h. Ako poďakovanie za asistenciu pri vyšších rýchlostiach sa zníži dojazd.
Je k dispozícii výkon motora? Je dostatočne agresívny - športový?
Výkon motora je úplne dostatočný na prevádzku bicykla ako elektrobicykla, t. j. bicykla s asistenciou elektromotora. Stále je to bicykel, nie je to moped ani motorka. Bicykel nebol navrhnutý na agresívnu jazdu, ale ako dopravný prostriedok, najmä na mestskú cyklistiku, dochádzanie do práce, voľnočasové aktivity atď.
Aký je krútiaci moment motora?
Výrobca ho neuvádza. Je dostatočný na účel, na ktorý bol bicykel navrhnutý, t. j. na mestskú cyklistiku a jazdu po spevnených povrchoch. Tento eco (ani žiadny iný) nie je motocykel.
Je možné pomocou čipu zvýšiť nábeh motora nad 25 km/h?
Čipovanie nie je možné. Podporu je možné zvýšiť až na 32 km/h prostredníctvom režimu vlastného nastavenia v aplikácii Smartphone.
Kalkulačka dojazdu elektrobicykla
Dojazd elektrobicykla je približne
*Celkový dojazd je ovplyvnený: nastavením režimu podpory, technickým stavom elektrobicykla, vekom batérie, teplotou okolia, protivetrom a technikou jazdy

Karbonové vlákno
Elektrobicykle, ktoré využívajú uhlíková vlákna, sú častou voľbou medzi amatérskymi i profesionálnymi cyklistov. Predtým sa jednalo hlavne o cestnej elektrobicykle, dnes si však výhody karbónu môžete vychutnať takmer na akomkoľvek type EKOLA. Ideálnou voľbou ale zostáva medzi milovníkov rýchlej jazdy a jazdy v teréne. Hlavnou prednosťou ebike s karbónovým rámom je výnimočné tlmenie nárazov a vibrácií, veľmi dobre odolávajú proti korózii a opotrebovaniu a oproti iným materiálom vynikajú svojou nízkou hmotnosťou.

Gocycle (Karbon Kinetics Limited) je britská spoločnosť založená v roku 2002, ktorá sa špecializuje na prémiové skladacie elektrobicykle s futuristickým dizajnom a inovatívnou technológiou. Má jasné poslanie — ponúkať rýchlo skladacie elektrické bicykle pre mestské prostredie s dizajnom a technológiou inšpirovanou automobilovým priemyslom. Vďaka patentovaným materiálom (magnesium, uhlík), uzavretému systému Cleandrive, prepracovaným skladacím mechanizmom a plnej konektivite patrí medzi technologickú špičku vo svete elektrických skladacích bicyklov.
Výhradným dovozcom elektrických bicyklov GoCycle je spoločnosť tuatua s.r.o.
Kontakt: tuatua s.r.o., Delnicka 887/26, Holesovice, 170 00 Praha 7, e-mail: info@tuatua.cz, telefón: +420 608 431 282, web: www.tuabike.cz
Parametre
Všeobecné
Hmotnosť vrátane batérie | 16,6 kg |
Značka | Gocycle |
Farba | Bordeaux, Červená, Čierna |
Nosnosť | 100 kg |
Elektropohon
Stredový motor | Nie |
Prevodovka
Prehadzovačka | Patented Cleandrive® Shimano Nexus 3-speed |
Počet prevodov | 3 |
Komponenty
Sedlovka | 34.9 mm Aluminium |
Plášte | Gocycle Tyre (406-60, 20 x 2.25 in) |
Brzdy
Zadné brzdy | Hydraulic disk |
Predné brzdy | Hydraulic disk |
Odpruženie
Predná vidlica | Gocycle proprietary, single-sided, Carbon fibre, fixed |
Otázky
Zadajte svoje kontaktné údaje a do poľa Správa vložte svoj dotaz s my sa vám čo najskôr ozveme.