Elektrobicykel Yamka MX1 s 27,5 "kolesami je určené pre športovo naladené jazdkyne, ktorým umožní celodenné výlety terénom.
Rámy pevných horských bicyklov radu MX1 s integrovanou batériou majú opticky štíhlu líniu, kde neruší vyčnievajúce batérie.
Integrovaná batéria navyše zvyšuje tuhosť rámu a elektrobicykel tak má nadštandardnú nosnosť 140 kg.
Vďaka stredovému motoru Bafang M500 s vysokým krútiacim momentom až 95 Nm a výbornú kapacitou batérie LG 36V / 17,5 Ah, odpruženou vidlicou sa 120 mm zdvihu a komponentmi Shimano z najnovšej rady Deore vrátane bŕzd s kotúčmi 180 mm a radenie 1 x 11 sa nemusíte báť vyraziť na výlety aj do náročného terénu.
V elektrobicykle.sk JE BATÉRIE A NABÍJAČKA VŽDY V CENE ELEKTROBICYKLA
Táto tradičná česká značka ponúka široký výber modelov elektrobicyklov na rôzne využitie, s niekoľkými možnými druhmi pohonu – stredové a nábojové pohony značiek Bafang, Bosch a AP Silent.
Bafang je už viac ako 10 rokov jedným z najväčších výrobcov komponentov pre elektrobicykle na svete. V Európe sa jeho elektromotory stali de-facto štandardom. V posledných piatich rokoch sa však intenzívne zameral na výrobu stredových motorov. V roku 2014 predstavil integrovaný stredový pohon s kódovým označením MAX, u ktorého sa ustálilo označenie MaxDrive. MaxDrive sa využíva v mnohých typoch 250 W / 36 V elektrobicyklov. Bafang tiež vyrába nábojové (predné a zadné) motory, vďaka ktorým je dlhodobo jedničkou na svetovom trhu.
Typ motora | stredový |
---|---|
Výkon | 250 W |
Max. krútiaci moment | 95 Nm |
Napätie | 36/43/48 (DCV) |
Účinnosť motora | ≥ 80 % |
Senzor šliapania | integrovaný tlakový senzor |
Max. rýchlosť asistencie | 25 km/h |
Váha | 3,6 kg |
Prevádzková teplota | -20 až 45 °C |
Hlučnosť | < 55 dB |
Využitie nájde predovšetkým v segmente horských elektrobicyklov a speed pedelecov, čomu kompletne zodpovedajú aj jeho parametre. M500 je vybavený torzným (tlakovým) snímačom, riadiaca jednotka vyhodnocuje, akou silou jazdec šliape do pedálov a podľa toho reguluje výkon motora. Elektromotor ponúka výkon 250 wattov a krútiaci moment 95 newton-metrov. Rovnako ako pri motore M420 je maximálna rýchlosť 25 km/h, prípadne 45 km/h v závislosti od spôsobu využitia a platných právnych predpisov. Motor sa vyznačuje plynulým a tichým chodom, hlavne pri zmene prevodov, a to aj pri jazde do kopca. Motor podporuje snímač radenia (Gear senzor).
Typ pohonu | Bafang M500 |
---|---|
Ovládanie | Bafang |
Kapacita a typ batérie | LG 630 Wh / 17,5 Ah Li-Ion |
Veľkosť rámu | 16", 18" |
Typ a materiál rámu | Alu 6061 |
Predná vidlica | SR Suntour XCR 32 boost AIR LOR 15QLC32 (120 mm) |
Počet prevodov | 1 x 11 |
Radenie | Shimano Deore M5100 |
Prehadzovačka | Shimano Deore M5100 |
Typ a značka bŕzd | Shimano Deore M6120 (kotúč 180 mm) |
Kazeta | Shimano Deore M5100 (11 - 51 z.) |
Predstavec | Spec Phase 31,8 x 60 mm |
Reťaz | KMC X11-93 / KMC X9 |
Riadidlá | Spec Phase 31,8 x 720 mm |
Sedlo | Selle Royal 1216 DRN |
Sedlovka | Spec Phase 30,9 x 350 mm |
Nosnosť | 140 kg |
Ráfiky | Remerx Rocky disc |
Predný náboj | Formula DC-51 |
Zadný náboj | Formula DC-22LW |
Plášte | Schwalbe Smart Sam (27,5 x 2,25") |
Displej | Bafang C18 |