APACHE Wakita Tour MX5
Elegantný a štýlový elektrobicykel Wakita MX5 s motorom Bafang M400 a geometriou pre jednoduchý nástup. PREDOBJEDNÁVKA. Využite nákup za zvýhodnenú cenu.
Nedostupné
- Novinka 2021!
- Elektrobicykel Wakita MX5 je vyvinuté s myšlienkou vytvoriť nielen elektrobicykel s ľahkým nástupom, ale aj elegantné dopravný prostriedok.
- Je určené pre užívateľov, ktorí na svojej cesty chcú plne vybavené elektrobicykel, ktoré hravo zvládne aj cesty ľahším terénom.
- Rám modelu Wakita MX5 je úplne prepracovaný a teraz má integrovanú batériu.
- Nosnosť elektrobicykle je navýšená na 130kg a geometrii je riešená tak, aby mali užívatelia mali čo najpohodlnejšie jazdnú pozíciu pri zachovaní schopnosti elektrobicykle efektívne reagovať na dopravné situácie.
- Vďaka spoľahlivému stredovému motoru Bafang M400, spoločne s batériou s kapacitou LG 36V / 13 Ah, odpruženej vidlici sa 75 mm zdvihu a spoľahlivým komponentom Shimano, radenie 1 x 9 a brzdám Shimano MT200 s kotúčmi 180 mm, sa s modelom Wakita MX5 spoľahlivo dostanete kam vás len napadne.
Kalkulačka dojazdu elektrobicykla
Dojazd elektrobicykla je približne
*Celkový dojazd je ovplyvnený: nastavením režimu podpory, technickým stavom elektrobicykla, vekom batérie, teplotou okolia, protivetrom a technikou jazdy

Sme špecializovaná predajňa kompletného sortimentu elektrických bicyklov APACHE. Táto tradičná česká značka ponúka širokú škálu modelov elektrických bicyklov pre rôzne použitie, s niekoľkými možnými typmi pohonu – stredové a nábojové pohony značiek Bafang, Bosch a AP Silent. Ponúkame tiež prestavby a inštalácie nábojových aj stredových súprav a pohonov značky Apache Power Systém, vrátane batérií a príslušenstva. ekolo.cz je autorizovaným servisným partnerom značky APACHE.
Kontakt: Dajsport s.r.o., U zámečku 197, 373 82 Boršov nad Vltavou, Česká republika, e-mail: info@apache-bike.cz, telefón: +420 387 200 200, web: www.apache-bike.cz
[page-29a453e7-36f0-4601-baca-4b64ba72260e]
[dojezd-120-[{"watth":"468"}]]
Stredový motor BAFANG Max Drive M400 má veľmi vysoký krútiaci moment – až do 80 Nm.
Motor má snímač šliapania a torzný snímač sily šliapania. Čím väčšou silou cyklista šliape, tým väčšou silou motor vďaka inteligentnej riadiacej jednotke integrovanej do tela motora pomáha.
| Typ motora | Stredový |
|---|---|
| Výkon | 250 W |
| Max. krútiaci moment | 80 N.m |
| Napätie | 36/43/48 (DCV) |
| Účinnosť motora | ≥ 80% |
| Senzor šliapánia | senzor otáčok |
| Max. rýchlosť asistencie | 25 km/h |
| Váha | 3,6 kg |
| Prevádzková teplota | -20-45 °C |
| Hlučnosť | < 55 dB |
Zvýšenie rýchlosti elektrobicykla až na 50 km/hod
Na vašom elektrobicykli môžete jazdiť mimo verejné komunikácie aj vyššou rýchlosťou než 25 km/h.
Upravíme váš elektrobicykel s pohonom Bafang tak, že podpora elektropohonu dosiahne až 50 km/h! Táto úprava riadiacej jednotky deaktivuje rýchlostné obmedzenie asistencie na 25 km/h v stredových pohonoch značky Bafang MaxDrive.
Vďaka tejto úprave využijete plný potenciál elektropohonu!
Elektromotor Bafang je vyrobený s dostatočnou výkonovou rezervou, aby túto rýchlosť jazdcovi poskytoval.
Úprava odstraňuje rýchlostné obmezenie BEZ NEŽIADÚCICH EFEKTOV:
- údaje, ako je aktuálna, priemerná, maximálna rýchlosť, celková vzdialenosť, kadencia, výkon, dojazd, stav batérie a podobne, sa budú na displeji zobrazovať podľa skutočnosti.
- úprava nespôsobuje žiadne blikanie displeja ani iné efekty
.
Parametre
Všeobecné
| Hmotnosť vrátane batérie | 24,2 kg |
| Nosnosť | 130 kg |
Elektropohon
| Stredový motor | Áno |
Prevodovka
| Radenie | Shimano Altus M2010 |
| Kazeta | Shimano HG200 (11 - 36 z.) |
| Prehadzovačka | Shimano Altus M2000 |
| Počet prevodov | 1 x 9 |
Komponenty
| Predný náboj | Shimano TX505 |
| Sedlovka | Spec odpružená 27,2 x 350 mm |
| Sedlo | Selle Royal Hertz |
| Riadidlá | Spec 31,8 x 640 mm |
| Predstavec | Spec stavitelný 31,8 x 90 mm |
| Plášte | Mitas Sepia 28 x 1,60" (42 - 622) |
Odpruženie
| Predná vidlica | SR Suntour NEX - E25 HLO (se zamykáním z korunky) |
Otázky
Zadajte svoje kontaktné údaje a do poľa Správa vložte svoj dotaz s my sa vám čo najskôr ozveme.



